onsdag 26. januar 2011

Hverdagslykke




Når jeg kom hjem fra jobb i dag ventet verdens beste overraskelse i postkassen på meg!
Min postkasse inneholder, som de fleste andre, stort sett regninger og et hav av reklame, så jeg skjønte vel ikke stort når jeg så at den i dag også inneholdt en stor konvolutt.
Vel i hus fant jeg ut at konvolutten inneholdt en søt liten innpakket gave! Har følt meg som et lite barn på julaften i dag - dette hadde jeg jo overhodet ikke ventet meg. Hvem i alle dager finner på å sende gaver på en vanlig hverdag? Det er 11 mnd til julaften, og nesten like lenge til bursdagen min - så jeg skjønte mildt sagt ingen ting!

Med pakken fulgte det også med verdens koseligste håndskrevne hilsen, og det viser seg at pakken er sendt av en venninne jeg har møtt gjennom bloggen her for litt siden! Da ble jo overraskelsen enda større. Snakk om å ha blitt kjent med verdens søteste menneske!  I pakken lå de fine tingene som er avbildet her, og jeg ble så utrolig glad ♥

Takk for at du er du vennen - jeg er så heldig som har møtt deg. Du har fått en helt vanlig verdag til å bli noe helt helt utenom det vanlige. (Skjønner fortsatt ikke at jeg har fortjent dette). Kanelmandlene er snart spist opp - de er kanongode! (Godt det er en stund til bikinisesongen starter...hihi). Stooooor bamseklem ♥



5 kommentarer:

Veronica Lauritsen sa...

Så flott blogg du har:-)

Stina sa...

Mysigt.:-)
Stina

Høytrykk sa...

Så koselig! Og så fine bilder du har tatt av gaven!

At home with Nina sa...

Tusen takk for koselige kommentarer. De varmer ♥
Ha en super dag!

Klem Nina

STYLIZIMO sa...

Så utrolig koselig! Slike mennesker vokser ikke på trær, og må ta vares på. Sikkert det hun har tenkt også :)
Nyt dagen kjære deg! Hyggelig at du likte det nye bildet mitt.
klem Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...