mandag 24. januar 2011

Happylines = Happynina

For 2-3 uker siden arrangerte Happylines i regi av Franciskas Vakre Verden  en konkurranse for å finne hjem som kan egne seg til fotografering av bakgrunner for deres wallstickers og illustrasjoner. Bildene vil bli brukt på Happylines nettsider og til annen markedsføring.

Dette syntes jeg hørtes spennende ut, så jeg hev meg rundt og meldte meg på konkurransen, og i kveld har jeg fått en kjempekoselig mail fra Happylines hvor de skriver at jeg gikk helt til topps! Jippi!!!!

I tillegg lurer de på om jeg har lyst til å ta bildene de trenger selv, og det var jo en ekstra morsom bonus. Må innrømme at jeg har fått litt prestasjonsangst, men den som intet våger intet vinner ☺

En herrrrlig avslutning på helgen det her - skal smile bredt langt inn i drømmeland!


Natteklem fra happy Nina ☺



8 kommentarer:

Høytrykk sa...

Gratulerer med seieren! Det må være veldig moro! :)

At home with Nina sa...

Tusen takk! Hadde ikke trodd dette, og da blir jo gleden ekstra stor :)

Hasigamas mamma sa...

Neimen, så kult! Gratulerer! Du tar jo fantastiske bilder, så dette går nok BRA!!!
Lykke til med bildetaking! Sov godt med et smil om munnen...
klem
Lise

At home with Nina sa...

Tuuuusen takk Lise!
Skal bli spennende det her ☺

Sov godt du også!

♥ Nina

KROnPRINSESSENE sa...

GRATULERER!
Det var jammen meg stilig...
Vi får vel følge med på hvordan dette blir?
Håper det, for du tar jo så fine bilder.
Klem

STYLIZIMO sa...

Gratulerer! Så heldig du er :)
For en fantastisk fin blogg du har forresten. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har vært her inne før! Er nå en følger og legger opp en link på min blogg også.
klem Nina

Line sa...

Grattis Nina, så morro. Sikker på at du tar noen flotte bilder også - flink er du;)

Klem Line

At home with Nina sa...

SÅ søte dere er ♥
Er jo så utrolig koselig med sånne tilbakemeldinger da :)
Lover å poste bilder etter at jeg har tatt runden med kameraet i helgen.

Ha en super da dere søte damer!

Klem Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...