lørdag 26. februar 2011

Forandring fryder

Det har vært en hektisk uke med lite blogging for mitt vedkommende, men innimellom slagene har jeg forandret litt på rommet til vesla. Savner våren og ville gjøre det litt lysere og lettere på rommet hennes. Lille gull er hos pappen sin denne uken, og jeg håper hun blir fornøyd når hun kommer hjem i morgen kveld!

For å se hvordan det så ut FØR forandringen kan du klikke HER.























Hva synes dere? Tror dere hun kommer til å bli fornøyd?

Ønsker alle en fortsatt riktig god helg ♥

27 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Heilt alldeles lekkert! Har ei tuppemor her også som blir elleve til hausten, og har lyst på røffare rom :) Har såvidt starta på prosessen. Kjempefint innlegg også, flott oppsett!

Kos deg vidare med helg!
Klem E

Fru R. sa...

Kjempetøft rom, klart hun blir fornøyd!!
Flotte bilder!
Klem

Høytrykk sa...

For et fantastisk fint rom!

Veldig fine bilder!

Anonym sa...

Rå lekkert og tøft:)digger stilen din.så flotte fargekombinasjoner....-me like-...:)
Ha en fortsatt flott lørdag.
Klem Britt Irene

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig!!! klemz

Åshild - prydeligbloggen sa...

så kule blyanter! Og tipper frøkna blir fornøyd, ja :)

Fossestua sa...

Råtøfft! Jeg hadde ihvertfall blitt glad for det ;)
Elsker stilen din, og hadde blitt veldig glad om jeg kunne fått lånt et bilde av deg? Linker selvfølgelig :) Legger i ny og ne ut blogganbefalinger på facebooksiden til bloggen min, og vil gjerne anbefale den flotte bloggen din der om det er greit :)
Klem fra Lise

At home with Nina sa...

God lørdagskveld søte damer!
Så koselig at dere likte det!!

Lise - bare å låne i vei av alt på bloggen her så lenge jeg får en liten link. Kjempekoselig at du vil anbefale siden min da! Blir jo så glad ♥
Post en link så jeg får se da? hihi
Klem

Lille w sa...

FANTASTISK!! Elsker bloggen din!

:)

Unknown sa...

W

O

W

!!!

Dette var jo lekkert!!!
Hun kommer nok til å like dette ja...

SamogSofie sa...

Utrolig lekkert rom. Flink mamma!!!

KROnPRINSESSENE sa...

Å så FINT og GJENNOMFØRT
-som ALLTID :)
Du inspirerer... får lyst til å gjøre noe og forandre hver gang du kommer med disse fine innleggene dine :)
Jenta de blir nok super fornøyd!
Når jeg ser disse fine bildene, er det nesten som jeg gleder meg til jentene mine blir større, og skal ha det litt mindre barnslig...
Ha en fin helg videre.
Klem

beate sa...

LEKKERT!! STILIG!! GJENNOMFØRT!!

klart hun blir happy!!

nyt dagen

klem beate

Anonym sa...

Så klart lille gull vil glede seg over at du har tutlet og tatlet på rommet hennes!Det ble helt herlig Nina. Du er råflink!!!
Prøver å finne energi til å gjøre det samme. Vet bare ikke hvor jeg skal begynne.... To tenåringer og en attpåkladd(som også er mammas lille gull) og soverommet vårt som absolutt trenger å shines opp litt.
God Søndag!!!
Klem Nina.

Fru Fjeldhammer sa...

Du imponerer stadig, veldig flott jenterom!

ha en flott kommende uke...
klem

tina | pepparochvanilj.se sa...

Wow Va snyggt =)

Vilken inspirerande blogg du har! Hit vill jag gärna komma tillabaka!

KRaM Tina

w sa...

Så tøft og stilig jenterom:)

Har en award til deg:)

W

STYLIZIMO sa...

Guri SÅ lekkert! Du er helt rå til å style, Nina. Dette falt jeg pladask for <3 Ingen tvil på at hun kommer til å like dette nei :)
klem Nina

Anonym sa...

Hei!
Ta en titt på bloggen min, det ligger en Award til deg der

Velfortjent!
Ønsker deg en super uke
Klem Nina

At home with Nina sa...

Tusen takk for fantastiske tilbakemeldinger!! Setter så utrolig stor pris på at dere tar dere tid til å legge igjen noen ord.

Gullet mitt ble kjempeglad når hun kom hjem! Jeg var veldig spent på om hun ville protestere mot at den store veggklokken var midlertidig fjernet, men det gikk fint :)

Tusen tusen takk for 2 awards også. Heldige meg ♥

Jeg skulle så gjerne besøkt dere alle sammen i kveld, men jeg er trøtt som en strømpe. Skulle lage nytt innlegg også, men skrev overskriften og fant deretter ut at det må bli en annen dag.

Kommer sterkere tilbake en annen dag - lover.

Klemmmmm

ANETTESHUS.COM sa...

SÅ lekkert!!! Mange super-flotte detaljer! Hun vlir definitivt fornøyd;))


KLEM KLEM
Anette:)

Fossestua sa...

Hei igjen Nina :)
Tusen takk :) Skal gi deg et vink når jeg legger ut innlegget :)
Klem fra Lise

Jorid + NOE Blog sa...

Fantastisk, tusen takk for flott inspirasjon!
Ha en fin kveld!
Klem

Unknown sa...

Kjempefint - så flink du er:-) Klem; Heidi

Helene sa...

Wow, superfint! Likte spesislt godt sitatene;-)

Hasigamas mamma sa...

Ja, det tror jeg nok at hun blir! Og om hun ikke blir det, så kan jeg flytte inn ;)
Du er bare så FLINK altså! Flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, fliiiiink (skal synges... hi hi...)
Klem
Lise

Thelma Louise sa...

veldig tøft.:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...