fredag 1. april 2011

Lanseringsfest Sanselig Sommer

I kveld var endelig den store dagen her med lanseringsfest for boken Sanselig Sommer på Zanz i Lillestrøm. Boken er satt i pennen av Franciska Munck-Johansen med bloggen Franciskas Vakre Verden, og ikke mindre enn 50 bloggere (eller var det 46?) har bidratt med sine egne bilder!

Pga. sykdom på trykkeriet fikk vi ikke med våre egne eksemplarer hjem i dag, men Franciska hadde med seg 10 bøker som ikke var bundet inn enda, så vi har fått bla i boken i butikken. Og jeg sier bare en ting: GLED DERE!

Boken er fullstappet med fantastiske bilder av alt fra nydelige sommerhus til grønne hager man bare kan drømme om å slappe av i på sene sommerkvelder. Morsomt også å se hvor stort spenn det var i bildematerialet. Her burde det virkelig være noe for en hver smak.

Her er noen snapshots fra i kveld:
Nydelige Franciska med boken sin. Var veldig koselig å endelig møtes :)



Er bare å innrømme at det har vært utrolig gøy å få lov til å være bidragsyter! Tror det synes også :D

Et nytt kjempekoselig bekjentskap! Anki fra Landlige hjem




Min søte venninne Turid og meg. Og ja - vi koste oss! :D




Superflinke bloggedamer og en bestis ♥ I midten Marianne fra bloggen Shabby Charm

Verdens flotteste påskeegg!




Premieutdelingen fikk jeg dessverre ikke vært med på. Gratulerer til alle som vant!

Edit: Da har jeg lagt til et par av bloggerne jeg vet hvem er, men det er jo flere her som burde nevnes som jeg ikke husker helt hvor jeg har fra. Hvis du ser deg selv eller noen du kjenner blir jeg kjempeglad hvis du sier fra.


Klem Nina ♥

19 kommentarer:

Hilde♥ sa...

Det var utrolig spennende å være der. Mange flotte mennesker. Gleder meg til boken kommer i posten.
Ha en strålende dag.
Klem Hilde

Fru R. sa...

Dette så gøy ut!!
Hvis du vet navnet på bloggerene som er avbildet hadde det vært kjekt å vite (bloggens navn). For oss som ikke var der da vet du...
Ha en flott fredag.
Klem Mette

w sa...

Så mange flotte bilder:)

Den boken må jeg nok anskaffe meg:)

Ønsker deg en super fredag:)

Thelma Louise sa...

Takk for titten.:-) gøy å se hva jeg gikk glipp av.:-))

Gleder meg til å se boken.)

god helg til deg.)

Unknown sa...

Skulle gjerne ha vært der, Nina... Men litt langt herfra. Tror også boken blir et "hit" her i Danmark, og jeg gleder meg til å se den :-) Flott to-sides oplslag med dine bilder!!!! Klem; Heidi

Fossestua sa...

Så gøy! Du så ganske fornøyd ut ja ;) Det har du all grunn til! Flotte de bildene dine, og så 2 hele sider da! Ikke noe moro å ikke ha råd til å reise nedover til lanseringsfesten, snufs...men glad du delere bildene fra festen med oss :) Så ut som en superlekker butikk med masse flott å hvile øynene på!
Gleder meg sykt til boken kommer i posten :)
Klem fra Lise

Behindabluedoor sa...

Koselige bilder, takk for titten:)
God Helg!
Klem

Unknown sa...

Hei på deg Nina! ,)
Det var en super aften!! Gleeeder meg sånn til boken kommer!! Fint bilde av deg og boken & det var så hyggelig å få hilse på deg i går!
Ser du fikk med meg der (alene v/ reolene).. så blid da *ler* ,)
Ha en flott helg, gleder meg til å følge deg videre!!
Go`klem Anki

Franciskas Vakre Verden sa...

Hei Nina

Kjempekoselig å møte deg i går! Du er like koselig og strålende som jeg hadde sett for meg! :-)

Kjempefine bilder du har tatt!

Jeg har lånt et par av dem, håper du synes det er ok, ellers er det bare å si i fra.

Stor klem Franciska :-)

Anonym sa...

Så flotte bilder:) Jeg fant deg i dag gjennom bloggen til Franciska, og er veldig glad for det. Følger deg videre:) Ser du har et vakkert hjem og inspirerende bilder:)
Ha en god helg:)

charm design sa...

Er det du som er eier av denne fantastiske vakre bloggen......
Jeg bare digger stilen din.
Bildene dine i boken til Fransicka er absolutt en av mine favoritter.
Skal legge meg til som følger og kikke inn til deg igjen.
Ha en super fin helg.

At home with Nina sa...

Hei alle sammen, og takk for i går til de som var på Zanz!
Og tusen takk for alle koselige hilsninger. Setter sånn pris på alle sammen :) Klemmm

Unknown sa...

Tusen takk for en superkos tur til Zanz og boklansering. Gleder meg til å få prakteksemplaret i hus!!!! Flotte bilder, men skulle ikke du redigere bort dobbelthaker ol???? Knis<3

Unknown sa...

Så artig det må ha vært og være på Zanz med alle de herlige damene!
Og butikken er jo bare KJEMPEFLOTT ♥

Klem Line

Janne-Lise sa...

Så flotte bilder og gratulerer som bidragsyter i boken :)

Fant deg gjennom Turid Sofie :)

God søndag - jeg følger med videre jeg .)

In my house sa...

Ser ut som en mysig kväll, har helt missat din fina blogg!!!! kram josse

Tina sa...

Sikke fine billeder - Super hyggelig arrangement I havde :-)
Den bog skal jeg da vist have - den kan man vist ikke leve uden..smiler...
Har lagt mig til følger af bloggen din - så fin den er.../klem Tina

STYLIZIMO sa...

Dette så utrolig hyggelig ut :) Masse fine bilder av dere også!
Gratulerer så mye som bidragsyter i boken. Denne MÅ jeg kjøpe!
Godklem Nina

Home and Lifestyle sa...

Congratulations, it's a lovely book, I just read in here in my garden!!

You will be very proud!

Kind regards, Ingrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...