onsdag 6. april 2011

Et lite livstegn

Hei alle sammen!

Så utrolig morsomt å se at det har blitt så god respons på Give away'en! Vi runder snart 70 deltagere, og enda er det 3 dager igjen til jeg trekker to heldige vinnere. Velkommen skal dere være alle nyankomne. Stor stas å  ha dere her alle sammen ♥


Her hjemme synes jeg å rekke over alt og ingen ting om dagen. Det vil si; Jeg synes det skjer noe absolutt hele døgnet, men føler at det er så utrolig mye jeg ikke rekker over samtidig. Kjedelig er i hvert fall ikke tilværelsen om dagen!


Undertegnede har endelig, etter mange år med totalt treningsfravær, tegnet medlemskap på nærmeste treningssenter! Fra tidligere å ha vært tilnærmet treningsnarkoman (trente som aerobicinstruktør i mange år i tillegg til at jeg har trent mye med vekter), har det de siste 7-8 årene vært temmelig daffe på akkurat den fronten. Det er en tid for alt, og nå endelig har treningslysten kommet tilbake. Så her går jeg rundt og er kronisk støl i muskler jeg hadde glemt, eller ikke visste jeg hadde.

Bilder har det dessverre ikke blitt mye av den siste tiden, men det kommer, det kommer :)


Etter dager med grått, fuktig og trist vært på Østlandet fikk vi endelig vårstemning igjen i dag. Sol og varmt og bare fortau er balsam for sjelen. Ifølge værvarselet skal godværet fortsette fremover, så nå begynner det å friste å ta i bruk terrassen snart. Deilig tid vi går i møte nå!

Ønsker alle en fortsatt nydelig uke, og lykke lykke til alle sammen med trekningen på fredag!

Stor klem ♥

9 kommentarer:

Vivian sa...

WOW for noen flotte bilder!
Det øverste var helt urolig fint!

Lenemora sa...

Ohh! Liker bloggen din , bildene er nyyydelige!
Legger meg som følger...
Ha en fin uke videre - snart helg!

Klem Lenemora

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så nydelige og vårlige bilder! :))

Jeg har også begynt på igjen etter svangerskapspermisjon og late mnd. Nå er det bare å komme igang med formen igjen! :))

Ha en fin kveld!
KLEM

Veronica's hus sa...

Hihi samme her. Startet opp igjen i januar og holder fortsatt koken faktisk, og det er jo bra:)

Lykke til videre med treningen.

Klem

Ni Su design sa...

Her går det også i trening om dagen
(sammen med Grete Roede). Etter flere år på skolebenken og mye kaffe latte er det godt å trene og vekke gamle muskler til live igjen.

Nydelige vårbilder!!! Du er superflink!!!

Du har virkelig påvirket meg når det gjelder Jielde lamper Nina, mannen er snart blakk *kniis*
Klem, Nina.

Anette Willemine sa...

*Måper* Helt vanvittig vakre bilder, Nina! Ante ikke at du hadde slike kunnskaper - også!
Enda en grunn til å følge deg tett!

Ha en deilig kveld!

God klem,
Anette Willemine

At home with Nina sa...

Tusen takk søte dere!

Åpent hus sa...

for noen fantastisk flotte bilder du har tatt.
de var herlige å nyte!
takk :)

og gratulerer til de heldige vinnerne her oppe! :)

god ukestart til deg
hilsen
Åpent hus

Luna D Sign sa...

WOW! Vilka bilder!!
Kram MAlin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...