torsdag 3. mars 2011

Jippi!

Her er det jammen år og dag mellom hvert innlegg om dagen. Dagene forsvinner med jobb, lage middag, hjelpe til med lekser, rydde, vaske klær, kjøre barn på trening - ja den vanlige regla. Når kvelden kommer og vesla er i seng, og det har gått i ett i 15-16 timer, så har jeg rett og slett stupt i seng de siste dagene. Lider som regel av lakenskrekk og elsker å sitte oppe om kvelden (med dertilhørende LITE morsomme øyeblikk om morgenen når klokka ringer!), men nå har jeg vært nødt til å kapitulere en periode. Jeg har til og med prestert å sovne foran PC'en her et par kvelder... hehehe

MEN - nå måtte jeg inn her og formidle det glade budskap. Jeg fant nettopp ut at jeg er plukket ut (sammen med andre super flinke bloggere) til å bidra med bilder til boken Sanselig Sommer av Franciska Munck-Johansen med den nydelige bloggen Franciskas Vakre Verden. Jippi! Er så glad! Trallallallallaaaa!


Har gledet meg MASSE til denne boken skal komme ut allerede, og må jo innrømme at jeg ikke gleder meg noe mindre nå :)

Hei og hå og ha en fortsatt fin kveld!

Og ja - Lille gull ELSKER det "nye" rommet sitt :D

♥ Nina

13 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Gratulerer! :) Så flott! Blir så spennande å sjå! Ta vare på deg sjølv, søvn er KJEMPEVIKTIG! Ein må lære seg å koble av. Vi damer prøver ofte å vere superkvinner, men det lønner seg å kule an innimellom...

God fredag!
Klem E

Tomines hjem sa...

så gøy at du er plukket ut..gleder meg veldig til boken kommer..

phu.. her går det i tidlige kvelder også nå etter en laaang periode med laaangt over midnatt før jeg traff puten.. slitsomt i lengden, og jeg føler meg som et nytt menneske etter å ha lagt meg tidlig i noen dager nå..

nydelig blogg du har forresten.. jeg fant deg her om dagen, og jeg ble så glad!!

happy weekend..

KROnPRINSESSENE sa...

Gratulerer til deg :)
Var helt sikker på at du kom til å bli plukket ut...
Gleder meg til boken jeg også, selv om jeg ikke sendte inn noen bidrag!
Blir nok MASSE inspirasjon.
Ta vare på deg selv i en hektisk hverdag...
Forresten: ble jenta de fornøyd med rommet sitt? :)
Klem

Keiserens nye trær sa...

Så kult! Gleder oss til å se resultatet.

Jeg har samme tendenser, elsker å sitte oppe på kvelden og kan helt fint ommøblere etter klokka ti. Himmelgutten er ivrigere på å finne puta, og i det siste har han fått bestemme. Merkelig hvor mye enklere det er å komme seg opp når man følger hans rytme, men akk så kjedelig..

Ha en fin-fin kveld!

klem/dekoratøren

(eddas) sa...

Gratulerre så masse...det blir nok en superfin bok...
Gleder meg til den kommer ut...
Så er det jo lansering på Zanz...det blir jo hyggelig....og møte mange bloggere regner jeg med...
Ha en flott dag
klemklem

w sa...

Gratulerer så masse:) Ja, jeg vet alt om hektisk hverdag;) Det er ikke mye tid igjen til oss selv når kvelden kommer.

Ha en flott helg:)
W

charm design sa...

Gratulerer så mye,jeg er helt sikker på at du hr bidratt med noen kjempe lekre bilder.Gleder meg til å se boken ferdig.
Ha en super fin helg og pust ut.
Klem Heidi

Veronica's hus sa...

Wow gratuerer så masse Nina!
Er ikke forbauset for å si det sånn:)

Take care!

Klem

Anonym sa...

Her er det bare en ting å si; Gratulerer kjære venn. Dette fortjener du!!!! Er super-duperglad på dine vegne. Har lenge hatt lyst på boken, nå vet jeg at den havner i hus, he he. God helg.

Stooor klem Turid

Villevinkel sa...

Gratulerer så mye! Velfortjent!!

Klem

InstatreffNorge sa...

Grattis så mye, det fortjener du virkelig:):) veldig glad for å være med jeg også, kan ikke tro det er sant;)

Har linket til deg i dagens innlegg, håper det er greit. Hvis ikke gi meg beskjed:)

Klem Lise

Unknown sa...

Hi Nina! Just found your blog on Franziska's one and really love it!!!! I'm your newest follower! I've found a lot of inspirations here and I can't wait to read your next post!!
Hugs from Italy!
Mara

Jorid + NOE Blog sa...

Så gøy! :)) Gleder meg til å se!

Ha en fin uke!
Klemklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...