torsdag 31. mars 2011

LOVE og hallo!

Hei!

Først av alt; Velkommen alle nye besøkende, og tusen takk for alle koselige innlegg her på bloggen og på mail! Om det er stille fra meg her inne for tiden fordi tiden ikke strekker til, så koser jeg meg og leser alt dere skriver.



Mange har kontaktet meg i det siste og spurt hvor jeg har fått tak i bokstavene LOVE, og hvilke farger jeg har på veggene hjemme. I stedenfor å svare enkelthvis poster jeg det her.

Bokstavene er kjøpt hos interiørbutikken Kvist. De har et veldig godt utvalg av bokstaver i flere størrelser, farger og materialer. Nå har de lagt ned butikken i Oslo, men de er heldigvis fortsatt å finne på nettet. Klikk HER for å komme til Kvist.

Fargeskalaen på veggene her hjemme er veldig enkel. De går i kun to farger.
Den lyse grå er fargekode S 1500 N, og er brukt på kjøkkenet, soverommet, arbeidsrommet og rommet til Martine. Jeg er en stor fan av disse helt rene gråtonene. Vil man ha en mørkere nyanse kan man velge S 2000 N, S 2500 N og oppover. Er jo kjempetøft med mørke vegger også synes jeg!
De hvite veggene er malt i fargen Eggehvit.

I morgen er det lanseringsfest på Zanz for oss som har vært så heldige å få bidra med bilder til boken Sanselig Sommer. Gleder meg stort!

Nattinatt alle sammen - og lykke til til alle som deltar på Giwe away'en.

Klem Nina ♥

7 kommentarer:

Lotta sa...

Hei! Ah fine de bokstavene altså!Eller hele soverommet!!! Vet ikke hvor mange ganger jeg bladde i boligpluss da du var med:)

Gratulerer med bidrag til boken. Gleder meg til å se den altså!

Klemmer

Ps. Så bilde av datteren din i en norskbok for 6 klasse her forrige uke da jeg laget undervisningsopplegg. Hihi så moro:)

Fru R. sa...

Heia Nina
Innom for å si hei, og at jeg leser bloggen din hele tiden, prøver meg på litt kommentarer hver dag, men fingrene vil ikke helt være med.
Du har det så fint at, lekre farger på soverommet. Ha en fin dag.
Klem

Tone sa...

Jammen har du et nydelig soverom.
Deilige duse farger og mange herlige puter:)
Ha en nydelig onsdag og kos deg på lanseringsfest!!

w sa...

Bokstavene dine er så fine og det er soverommet ditt også:)

Ønsker deg en super torsdag:)

W

Lin K sa...

De klare gråfargene er en favoritt her også. Vi har brukt 5000 N på flere kontrastvegger, og 2000 N på bad/vaskerom. På skapdører og møbler bruker vi 8500 N, den blir ikke så "hard" som ren svart. Alt kombineres med Bomull hos oss (S 0502 Y)- en liten anelse gulere en Egghvit (0502 Y), fordi alt av ferdigmalte dører og lister kom i det. Hadde nok valgt Egghvit hvis ikke ;)

Må bare si at det er utrolig artig å se hvordan huset ditt har forandret seg etter reportasjen i Boligpluss. Mye mere karakter når - me like :D

Kos deg på lanseringsfest! Jeg gleder meg til å se boken, det er så mange av mine favorittbloggere som er representert der.

Klem Linnette i SkippertaksHuset :)

Trådsnella sa...

ohh, her var det flere kjente fjes jo ;) hele "monica`s" gjengen i et innlegg :)

Så utroolig flott hjem du har Nina! ♥

Silje

Anonym sa...

Hei

Hvor har du fått tak i den fantastiske sengegavlen. Den var lekker:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...