lørdag 9. april 2011

Og vinnerne er....!

Da har jeg møysommelig lagt inn alle loddene deres på random.org, og jeg har endelig trukket 2 heldige vinnere av et gavekort hos Happylines på 500,-At home with Nina's første Give away!

*Trommevirvel*...........



Elisabeth - kan du ta kontakt med meg? (Finner ikke kontaktinfo på bloggen din).

Tuuusen takk til alle som har vært med! Utrolig morsomt at så mange ville være med på feiringen :) Ikke minst setter jeg enormt stor pris på alle hyggelige kommentarer som har kommet inn underveis! Har kost meg med alle på nytt i natt mens jeg har lagt inn alle navnene deres.



Stor klem ♥

18 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Hei på U! Har eg vunne!? DET var lenge sidan! :) Herleg! Har allereie vore inne og kika på produkta ;) Ellers har eg sett på bilda dine frå ZanZ, og det såg så kjekt ut! Gratulerer med bilder i boka!

Nyt helga!
God klem,
E

Vivian sa...

Gratulerer til heldige vinnere:)
Du- jeg har en award til deg!
Fortsatt god helg!
Klem Vivian

lillpastill sa...

For en fin blogg du har her..
Jeg kan jo ikke annet en å legge meg til som følger, for her vil jeg inn igjen på besøk flere ganger..

Er så glad jeg datt over denne bloggen.. :)

Ønsker deg en fin fin dag
Klemmer fra meg

Hasigamas mamma sa...

Håper ikke du har gitt deg?? Savner dine flotte bilder og herlige interiør!
Ønsker deg fine vårdager i alle fall og håper du har det bra!
klem
Lise

STYLIZIMO sa...

Bare innom for å ønske deg en fin helg og si at jeg savner blogginnleggene dine <3
Klem Nina

Anette Willemine sa...

Hvor er du? Savner deg her inne!

Ønsker deg en god langhelg, Nina!

Klem,
AW

MissMette sa...

Kjempekoselig blogg, her la jeg meg
til som følger :) Gratulerer til de
heldige vinnerene ;) Ønsker deg en
fortsatt fin uke og sommer...
Klem fra Mette

Anonym sa...

Hvor er du?

Elisabeth Mulelid Nordstrand sa...

Hei ;D Kom innom og såg at jeg har vunnet...kan ikke tro det...så GØY! Prøvde å lete etter mailen din eller noe men fant det ikke så skriver det her inne jeg... Elisabeth Mulelid Nordstrand, Bjørn Stallares vei 31, 0574 OSLO... Jippi =) Tusen takk...

Janne sa...

Moro med nye blogger man titter innom, lekker var din:)

Fin søndag til deg,Janne:)

Elin | Draumesidene sa...

Hei! kvar har du blitt av? Saknar deg her inne! Håper du har det bra!

Septemberklem frå Elin :)

Anette Willemine sa...

Hei, Nina! Savner deg her inne!!!
Håper du har det bra. ♥

Ønsker deg en glad høstdag!



Anette Willemine

KROnPRINSESSENE sa...

Jeg savner deg også... VELDIG ;)
Håper alt er bra med deg...
Klem May Helen

Villa Wikan sa...

Hei!
Nydelig hjem og blogg du har =)
Driver å søker rundt etter råd for å få farget eikemøbler, så det var slik jeg fant bloggen din.
Fikk du farget bordet ditt? Isåfall kunne jeg tenkt meg og sett det og fått "oppskriften" =)
Ha en fin dag!
Klem Linn

Lalique sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Silk Sarees online sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Bolettes hus sa...

Heldige happy lines vinnere!!!

Nydelig blogg du har!!!
Følger deg gjerne!!
Kari

Chhang ki sa...

best product for christmas
Google Best Christmas Jumpers for Kids in 2018
Google funny christmas jumpers uk
Google novelty christmas jumpers
Google funny christmas jumpers 2017

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...