torsdag 23. desember 2010

Kvelden før den store dagen

Her kommer endelig bilder av det ferdige rommet til Martine,
Akkurat nå holder jeg på å rydde og pakke gaver over en lav sko for at det skal bli ferdig her til i morgen.
Jeg burde vel strengt tatt ikke sittet her nå, men jeg hadde så lyst til å få vist frem noen bilder jeg tok i dag tidlig av det ferdige rommet til Martine! Er så spent på hva hun synes om resultatet!
Det blir grand opening i morgen tidlig (rommet hennes har vært låst de siste dagene så hun ikke har kunnet sniktitte... hihihi).

I morgen formiddag blir det pynting av tre og resten av huset før vil farer av sted for å feire jul med familien. Jeg må nesten hive meg rundt for å bli ferdig her, men jeg vil først få ønske dere alle EN RIKTIG GOD JUL!!!

Her er endelig bilde av de nye hyllene. Så utrolig deilig å få vegghengte hyller som ikke stjeler noe gulvplass!
Tuuusen takk enda en gang til min kjære pappa for uvurderlig hjelp til å sette de opp :)









4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint det ble! God jul Nina! Klem Wenche

At home with Nina sa...

Tusen takk Wenche!
GOD JUL!
Gleder meg masse til jentekveld :)
Stor klem

Line sa...

Rommet ble kjempefint, flink har du vært!
God Jul!
;-) Line

At home with Nina sa...

Tusen takk Line! Så koselig at du likte det :)
Riktig god jul til deg og dine også!
:) Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...