søndag 19. desember 2010

Litt lenger

Å vente er noe jeg tydeligvis ikke er så god på. Planen var jo liksom å sette i stand alt på Martines rom på lille julaften, men jeg har vel kommet frem til at det er dumt å utsette alt til i siste liten. Ting har en tendens til å ta MYE lengre tid enn planlagt, så nå praktiseres føre vare prinsippet istedenfor.

I dag kom plakaten jeg har bestilt, så nå har den store rammen jeg har hatt stående endelig fått innhold.
I morgen starter montering av vegghyller. Ikke alltid like morsomt å montere ting på gipsvegger (egentlig aldri når jeg får tenkt meg om), men jeg krysser fingerene for at det skal gå greit. I'll keep you posted :)


6 kommentarer:

Unknown sa...

Så stilig det ble!

At home with Nina sa...

Tusen takk Wenche!
Deilig når ting endelig kommer på plass :)
I dag har jeg fått hjelp av min søte snille pappa til å få montert opp hyller på veggen. Er kjempefornøyd!
Nå monterer jeg små esker for oppbevaring som vi kan samle alt dill og dall i. Blir bra det her :)
Klem

Vilde sa...

KJEMPE FINT NINA! Du er virkelig flink!:) gleder meg til å se resten av rommet:)

Line sa...

Heisann:)
Så fint det blir på rommet til frøkna.
Morsomt å følge med på bloggen din.....

At home with Nina sa...

Tusen takk Vilde :)
Nå er det meste i boks (bokstavelig talt - alt dill dall som har slengt rundt i hyllene før har nå havnet i merkede bokser). Skal se om jeg får tatt noen bilder i morgen. Har gitt Martine beskjed nå om at døren til rommet er låst frem til julaften - og at hun må be meg hente ting hvis hun skal ha noe derfra... hehehe).

At home with Nina sa...

Hei Line!

Tusen takk skal du ha :)
Veldig koselig å ha deg her!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...