mandag 6. desember 2010

2. advent

(Dette innlegget skulle vært lagt inn i går, men siden Canal Digital har hatt problemer med fibernettet har jeg ikke hatt anledning til å legge det ut før nå).

Her i huset våknet vi opp til nysnø i går, så formiddagen gikk med til snømåking og aktiviteter ute. I tillegg måtte vi gå løs på garasjen med brekkjern og øks! Garasjeporten hadde satt seg fast pga. telehiv, så drastiske metoder måtte til for å få den opp. Vi ble faktisk nødt til å hugge bort en treplanke i bakken for å få fikset problemet, men nå er heldigvis alt i sin skjønneste orden. Deilig å få bilen under tak igjen - det er IKKE morsomt å stå og skrape is ved 6-tiden om morgenen. Brrrr....

Hvert eneste år lover jeg meg selv at jeg skal være mer i rute til neste jul, men i år slår jeg visst alle rekorder. Pga. mye jobbing har også det nye skrivepult-prosjektet på rommet til Martine stått i stampe i over en uke nå, og stua ser virkelig ikke ut med alle Martines ting over alt! Med andre ord er det lite som tyder på at adventstiden har startet her hjemme, og at jula nærmer seg med stormskritt.

MEN - i går fikk jeg i hvert fall endelig gjort klar en adventsstake, og her er resultatet :)



  






Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...