mandag 3. januar 2011

Så var ferien over for denne gang

Dagene flyr så fort, og i morgen starter hverdagen igjen.
Selv om jeg med hånden på hjertet må si at jeg gruer meg til klokka ringer i morgen tidlig, så er det noe godt i det at dagliglivet begynner sin vante gang igjen.

Tradisjonen tro har jeg klart så snu døgnet helt på hodet.
Å være et fullblods B-menneske er ingen spøk må vite. Jeg simpelthen elsker timene om kvelden (les natta) når alt er stille og jeg kan pusle rundt i ensom majestet. Noe som naturlig nok resulterer i at man ikke står opp før langt ut på formiddagen. For sånne som er skrudd sammen på samme måte som meg så er ordtaket "Morgenstund har gull i munn" noe tull i grunn.
Ikke misforstå. Jeg skulle virkelig ønske det var A-menneske jeg var. Har til tider vært skikkelig misunnelig. Å kunne stå opp med sola og spise frokost mens fuglelivet våkner. Å kunne ha disse stille timene for seg selv i dagslys og ikke på svarte natta. Jaja - tenkt om :)

Nå roper loppekassa. Den evinnelige vekkerklokka går bananas allerede klokken 05.15(!). Sov godt!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...