mandag 3. januar 2011

Hvilken header er best?

Har problemer med å bestemme meg for hvilken header jeg skal bruke.
Den med bilde er mest koselig, og sier vel kanskje mest om hva slags type blogg dette er.
Headeren med den rene teksten er lysere, lettere og litt mer "proff". Liker egentlig denne best selv, men fikk tilbakemelding fra et par venninner at de liker den med bilde, og så ble jeg i tvil da :)

Kanskje dere kan hjelpe meg med å bestemme hvilken jeg skal bruke?

Her er de to headerene/overskriftene det er snakk om (klikk på bildene for å se stor versjon):



Edit: Jeg hadde lagt til en pollundersøkelse her, men den fører av en eller annen grunn til at bakgrunnen på siden min blir lysegrønn. Håper noen av dere vil legge igjen en liten kommentar med hva dere synes istedenfor :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Får tilbakemeldinger hele tiden på at flere ikke klarer å legge igjen kommentarer - så dette er en liten test.

:) Nina

Anonym sa...

Synes den med bare skriften :)

At home with Nina sa...

Hei og takk for tilbakemelding :)

Har noen interiør-venninner som insisterer på den med bildet.

Og selv liker jeg begge to, men kanskje mest den med bare skrift.

Skal ikke være så lett :)

Line sa...

Hei Nina og godt nyttår. Bra å lese at du er blitt frisk igjen også:-)
Jeg synes headingen m bilde er finest - liker så godt bildet:)Gir også en indikasjon for nye følgere hva slags type blogg du skriver. Flink er du;)

At home with Nina sa...

Riktig godt nytt år Line :)
Veldig deilig å være på bena igjen ja. Håper du har sluppet unna :)
Da tror jeg at jeg likesågodt beholder bildelogoen, og så får den andre ligge.
Veeeldig koselig å høre at du liker ting du har funnet her.. hihi

Sov godt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...