onsdag 5. januar 2011

Artikkel i Boligpluss

Tenkte jeg skulle legge ut en kopi av artikkelen fra hjemmet vårt i Boligpluss fra oktober 2009. Begynner å bli en stund siden den var på trykk, men det er litt morsomt å ha en kopi her på bloggen :)

Det var utrolig rart å se sitt eget hjem på trykk i et interiørblad, og det var en spennende erfaring å ha en profesjonelt styling/fototeam i hus. Er vel første gang i mitt liv jeg har strøket alt sengetøyet også... hehehe
Savner virkelig sommeren når jeg ser bildene. Er overhodet ikke noe vintermenneske, og tiden går så alt for sakte frem til jeg kan fylle terrassen med lykter, blomster, puter og pledd igjen... sukk




Alle bilder er tatt av fotograf Sveinung Bråthen.
Gjengitt med tillatelse fra Boligpluss 

1 kommentar:

- Rekkehuset - sa...

Har sagt det før - gjentar gjerne. Rekkehuset deres var min favoritt i denne konkurransen. Jeg har til og med blogget om det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...