mandag 17. januar 2011

Vårfornemmelser

Det har vært en helt praktfull dag her i dag.
Man får jo nærmest vårfornemmelser når det er 3 varmegrader og sol selv om kalenderen fortsatt sier at det er januar!

Det begynner snart å bli på tide å bestille nye frø til urtehagen også. Jeg har de siste årene bestilt frø på nettet fra Rara växster som kan anbefales på det varmeste. De har et enormt utvalg som ikke alltid kan skaffes andre steder. I tillegg har de rimelige priser.
I fjor glemte jeg å bestille og ble nødt til å kjøpe frø hos et lokalt plantesenter. Det ble i hvert fall dobbelt så dyrt i tillegg til at mange av frøene ikke ville spire, så det var en stor skuffelse. Tenkte jeg skulle plante litt tidligere i år også. Urtene mine har en tendens til å bli skikkelig store og fine først langt ut på sommeren, så i år må jeg prøve å starte litt før. Den som hadde vært så heldig å ha et lite drivhus... Blir fort trangt om plassen når alt må stå på kjøkkenet til nattefrosten har gitt seg ☺



Ønsker alle en koselig ettermiddag ♥

2 kommentarer:

Elin sa...

Så fin blogg du har Nina!

Hilsen Elin

At home with Nina sa...

Hei Elin!

Tusen takk skal du ha! Nå ble jeg glad :D
Kjempekoselig å se deg her inne.

Klem Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...