torsdag 13. januar 2011

Scandinavian colors

Jeg har egentlig hatt som mål at jeg skulle legge inn minst ett nytt innlegg her hver dag, men ser nå at det ikke er så lett å få til i praksis. Fullt kjør på jobb, hus og barn tar det meste av tiden om dagen, og så trenger jeg, irriterende nok, litt søvn også innimellom. Når man endelig har litt tid til overs så er det jammen ikke noe lys å få tatt bilder i heller. Så i dag tok jeg en liten runde på nettet for å se om jeg fant noe fint, og det gjorde jeg til gangs.

Bildene av denne nydelige leiligheten fant jeg hos Sisters Agency. For et fantastisk lys!
Leiligheten fremstår som veldig enkel, men selv om den i utganspunktet er sparsommelig innredet, synes jeg den har en lun atmosfære. Det grove grå tregulvet (som er akkurat sånn som jeg drømmer om :) står i fin kontrast til alt det hvite. Det samme gjelder også de enkle detaljene i mørkt tre. Dette var bare lekkert. Enjoy!







Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...