onsdag 2. februar 2011

Takk!

I kveld har vi storkost oss i stort 40-års lag med over 50 store og små venner. Vi har såvidt kommet oss i hus her, og vesla har endelig fått rotet seg i seng. (Når man er 11 år så tar ting tydeligvis veeeeldig lang tid :) Litt morsomt at over 50% av gjestene i voksenbursdag i kveld var under 12 år, og at de har kost seg minst like mye som oss voksne.

I utgangspunktet skulle jeg nå vært i sving med å prøve å få litt orden på kaoset her hjemme, men etter å ha lest mailen min måtte jeg bare la alt rotet ligge for å sette meg ned og si TUSEN TAKK!
I innboksen min fant jeg nemlig verdens søteste hilsen fra May Helen som har bloggen KROnPRINSESSENE. Jeg har faktisk fått min første Award! Ikke værst å være en av favorittbloggene til noen når man bare har vært på nett et par måneder - blir jo så glad! Tusen takk kjære May Helen!

Jeg vil også benytte anledningen til å takke alle som har kommet med så søte kommentarer her inne og på mail, og for positiv feedback fra de som "kjenner meg fra før". Dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på dere alle sammen! Å starte en blogg var en plutselig innskytelse en søndag før jul, og jeg trodde virkelig ikke at det skulle resultere i at jeg allerede har blitt kjent med så mange herlige og superflinke jenter. Dere skal vite at jeg er veldig ydmyk og takknemlig

Med denne awarden skal jeg fortelle 3 ting jeg liker:
  1. På interiørfronten så var det første som falt inn i hodet mitt puter, pledd og Jieldé lamper, men det finnes jo de viktigere nære ting som er
  2. Familie og verdens beste venner. Det er vel ikke noe som slår akkurat det
  3. Gong Bao Gai. Beste Take Away i mils omkrets

 Jeg gir awarden videre til disse 3 bloggene som gir meg masse inspirasjon:
 
 
NÅ står huset for tur, og så er det Nattinatt!
 

4 kommentarer:

w sa...

Gratulerer med awarden:)

W

STYLIZIMO sa...

Gratulerer så mye med award, Nina. Den var veldig velfortjent. Du er superflink, og har en veldig god smak.
Tusen takk for at du vil gi en award til meg også, det setter jeg veldig pris på.
klem Nina

KROnPRINSESSENE sa...

Leste innlegget nå jeg!
TUSEN TAKK for skjønne ord -en perfekt start på helgen :)
Ser jeg har enda et innlegg å kose meg med over... Får ta det i kveld, for nå er det ei lita her som krever oppmerksomhet!
GOD HELG til DEG :)
Klem

Fru Fly * Heidi sa...

Gratulerer med velfortjent award - og tusen takk for at du har sendt den videre til meg! Det setter jeg stor pris på!<3 Klem fra Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...